Web design personalizat Google Analytics si importanta lui
Elementele meta ofera informatii despre o anumita pagina Web, de cele mai multe ori ajuta motoarele de cautare in categorisirea corecta a paginilor. Aceste elemente sunt inserate in documentul HTML, dar nu sunt vizibile celor care acceseaza pagina Web.
Tag-ul keywords apare in sectiunea HEAD a paginilor html. De obicei imediat dupa titlu si descriere.
Prin urmare sectiunea HEAD va arata in felul urmator :
<HEAD>
<TITLE> Titlul pagini, continand cuvinte descriptive</TITLE>
<META NAME=”DESCRIPTION” CONTENT=”cuvinte folosite pentru partea de marketing a site-ului”>
<META NAME=”KEYWORDS” CONTENT=”cuvintele cheie, separate prin virgula si nu prin spatiu”>
</HEAD>
Tag-ul keywords, unul dintre cele mai importante elemente meta. Cresterea in popularitate a tag-ului keywords s-a datorat in mare parte motoarelor de cautare.
De-a lungul timpului furnizorii motoarelor de cautare au observat ca pe unele site-uri informatiile trecute in dreptul tag-ului keywords erau neadevarate si induceau in eroare motoarele de cautare, doar pentru ca site-ul respectiv sa aiba un ranking cat mai bun. Din aceasta cauza in anul 2009 Google a anuntat faptul ca ei nu mai iau in considerare tag-ul keywords.
In prezent exista un mare semn de intrebare daca tag-ul keywords mai are vreun efect asupra
ranking-ului unui site. Se zvoneste, totusi, ca Yahoo inca se foloseste de tag-ul keywords in anumite
ranking-uri.
Tag-ul keywords apare in sectiunea HEAD a paginilor html. De obicei imediat dupa titlu si descriere.
Prin urmare sectiunea HEAD va arata in felul urmator :
<HEAD>
<TITLE> Titlul pagini, continand cuvinte descriptive</TITLE>
<META NAME=”DESCRIPTION” CONTENT=”cuvinte folosite pentru partea de marketing a site-ului”>
<META NAME=”KEYWORDS” CONTENT=”cuvintele cheie, separate prin virgula si nu prin spatiu”>
</HEAD>
Tag-ul keywords, unul dintre cele mai importante elemente meta. Cresterea in popularitate a tag-ului keywords s-a datorat in mare parte motoarelor de cautare.
De-a lungul timpului furnizorii motoarelor de cautare au observat ca pe unele site-uri informatiile trecute in dreptul tag-ului keywords erau neadevarate si induceau in eroare motoarele de cautare, doar pentru ca site-ul respectiv sa aiba un ranking cat mai bun. Din aceasta cauza in anul 2009 Google a anuntat faptul ca ei nu mai iau in considerare tag-ul keywords.
In prezent exista un mare semn de intrebare daca tag-ul keywords mai are vreun efect asupra
ranking-ului unui site. Se zvoneste, totusi, ca Yahoo inca se foloseste de tag-ul keywords in anumite
ranking-uri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu